miércoles, 18 de diciembre de 2019

ABELLÁS VÁZQUEZ, César




Nado en Carballiño, estudou no seminario de Ourense, faise mestre nacional e doutor en  Teoloxía. Na súa xuventude escribe algunhas colaboracións literarias en xornais ourensáns. Foi arcipreste da catedral de Lugo. No ano  1944 publicase o seu poemario Poesías relixiosas en galego e castelán

https://gl.wikipedia.org/wiki/C%C3%A9sar_Abell%C3%A1s_V%C3%A1zquez

¡DOMINE , DA MIHI AQUAM!

(Ante el crucifijo)

¡Señor!a pedirte vengo
una limosna de amor:
!Señor! de amarte sed tengo..,
!y no tengo amor , Señor!

Los hombres ...(oh suerte aciaga)
¡necio! hiciéronme creer
que "amor con amor se paga"
y amé ....¡para enriquecer!

De amor tesoros gasté,
de amor ¡ay! pródigo fuí:
¡Señor! mira cuál quedé,
¡mira cómo llego a Tí!

Si uno , entre cien corazones,
con su amor mi amor pagó,
los otros ¡ay! con traiciones ...
¡cual a Tí te pagué yo!.

Tú, Señor ¡Tú sólo ! pagas
siempre con amor, amor:
más, Señor;Tú en esas llagas
¡das amor por desamor!

¡Oh llagas!...cifras solemnes
del amor de mi Jesús:
Oh llagas....!fuentes perennes
del manantial de la Cruz!...

....

TEÑO DUAS NAIS

¡Teño duas Nais no ceo!..e quero vel-as..
quero vel-a naiciña que eiquí tiven..
¡Ai!...¡fai sigros que co-ela non estiven
nin lle estoupei un bico nas meixelas!

¡Teño duas Nais!...máis ¿qué me importa tel-as
mentras do ceo e praia eu non arriben,
pra vivir sempre  !sempre! ond´elas viven?...
¡Teño dúas Nais ! ¡quero ir pra xundo d´elas!

¡Chámame Ti pra alá, ouh Virxen pura
!¡Lévame pra onda vos, Reina querida!
Dame ouh NAI agarimo no teu seo,

mar sin fondo de grácea e de tenrura!
¡Nai de Dios e Nai miña  concebida
sin culpa orixinal !...¡lévame ó ceo!


De: Poesías religiosas



No hay comentarios:

Publicar un comentario